Bizonytalanul álldogálok a Michel
Platini Académie épülete előtt. A kezdeti elszántságom, amit Max, az idegesítő
kis kwami fájdalmasan igaz megszólalása óta érzek, kezd elpárologni. A dac és
az a tipikus „csak azért is” érzés dolgozik bennem, amikor nagy levegőt véve
belököm a súlyos vaskaput.
Az udvaron kövezett ösvény vezet
keresztül, mellette füves focipályák sorakoznak. Egy kereszteződésnél a tábla
útmutatása szerint a főépület felé fordulok. A távolban észreveszem a nyitható
tetejű, üvegfalú stadiont is. Roland rengeteget mesélt a szupermodern
építményről, amelyet Franciaország legjobb futballistáinak Svájc csapata elleni,
barátságos meccsével avattak fel valamikor az előző év elején. Az öcsém és anya
is részt vettek az eseményen. Roland elbeszélése szerint nagyapa is imádta
volna a mérkőzést, a szurkolók ujjongását, és az új pálya természetfeletti
csillogását. Az intézmény vezetősége
szintén rendkívül büszke a hatalmas stadionra, annak ellenére is, hogy
valószínűleg ennek építési költségei okozták a nagy port kavaró korrupciós
ügyet, valamint eltiltást a sportélettől az iskola névadójának és legfőbb
támogatójának.
Egy homokszínű épület elé érek,
melynek két szárnyű ajtaján tábla hirdeti, hogy a recepció, a főépület és az
igazgatói iroda előtt állok. Nem hagyom magam ismét elbizonytalanodni,
határozottan lépek be az óriási hallból nyíló, még nagyobb aulába. A helyiség sarkában
lévő pultnál bajszos bácsika üldögél, ódivatú kabátjának felső zsebében
különböző színű és formájú tollak sorakoznak.
– Hé, kisfiú! – kiált fel rekedtes hangon,
amikor észrevesz. – Remélem, jó okod van rá, hogy takarodó után erre kószálj!
Megint eleredt a Lévesque kölyök orra vére?
– Nem igazán – válaszolok szégyellősen, de még
időben észbe kapok. Az öcsém nem beszélne ilyen elveszetten, amikor éppen az
álmát készül megvalósítani. – Új vagyok itt. Eltévedtem, ezért nem értem ide a
megbeszélt időpontra – folytatom magabiztosabban. Szemtelennek érzem magam,
amikor egyenesen a portás szemébe meredek, de kissé megnyugtat a tudat, hogy
Roland is pontosan ezt tenné.
– Csak nem Roland Fortier? Megnőttél – közli
az öreg olyan hangnemben, mintha éppen hivatalos tényeket sorolna – Látom, nem emlékszel
rám. A nagyapád is elfelejtett. Tíz évig nem adott hírt magáról, a haláláról is
csak az édesanyádtól értesültem a napokban. Tényleg így kell bánni egy régi
csapattárssal?
– Biztosan jó oka volt arra, hogy ne
jelentkezzen – kelek automatikusan a nagyapám védelmére.
– Tessék? – kérdez vissza a portás, ráncos
kezét a füléhez emelve. Szóval nem hall rendesen.
– Lényegtelen – felelem lemondóan és egy
fokkal hangosabban – Mit kell tennem?
– Az igazgató már hazament, úgyhogy a
hivatalos papírokat majd holnap elintézed. Vágj át az udvaron, az egyes
kollégium ott lesz rögtön, a pályák túloldalán. A folyosón csendben közlekedj,
mert már régen elmúlt a takarodó ideje! Itt van a tizenhatos szoba kulcsa.
A portás útmutatásait követve hamar
megtalálom a barnára festett, műanyagból készült ajtót, a rajta díszelgő
tizenhatos számmal. A Roland részére címzett felvételi levél szerint minden
diáknak külön szobát biztosítanak, ezért is lepődöm meg, hogy amikor a fém
kilincshez érek, az ajtó magától kinyílik. Talán a takarító felejtette el
kulcsra zárni? A helyiségbe lépve először egy gondosan bevetett ágyat pillantok
meg, de amikor a másik sarok felé siklik a tekintetem, levegőt venni is
elfelejtek. Ott is egy ágy áll, a jobb oldalival ellentétben a takaró összegyűrve
hever a földön, a lepedőn nyitott füzetek és könyvek hevernek teljes
összevisszaságban. Az egyik falat a padlótól a plafonig újságokból kivágott,
fociról szóló cikkek borítják. Egy fehér ajtó mögül - ami sejtéseim szerint a
fürdőszobát rejti - csobogó víz hangja szűrődik ki. Ez csakis valamilyen félreértés lehet. A
portás rossz szobaszámot adott volna? De akkor miért van itt két ágy?
Még mindig tanácstalanul toporgok a
helyiség közepén, amikor néhány pillanat múlva kinyílik a fürdő ajtaja. Egy
fekete hajú, magas fiú lép ki rajta, meglehetősen izmos testét kizárólag egy
hanyagul a dereka köré csavart törölköző takarja. A döbbenettől még sikítani is
elfelejtek, ami jelen helyzetben kimondottan jól jön. A fiú engem észrevéve
összeszűkíti sötétzöld szemeit.
– Te jöttél Jean-Paul helyére? Nem tűnsz túl
erősnek – közli, miközben lenézően végigmér. – Raphi vagyok. Mi történt,
elvitte a cica a nyelvedet?
– N-nem egyszemélyesek a szobák? – dadogom
zavarodottan. A fiú válasz helyett a hátsó falhoz sétál, és behúz egy vaskos
függönyt, ami így elválasztja a két térfelet.
– Az igazgatóság szerint így már
egyszemélyesnek számít. Nem nagyon érdekli őket, hogy a bejárat az én
oldalamon, a fürdő meg nálad van. Meg az sem, hogy minden zaj átszűrődik.
Élmény volt egy évig Jean-Paul hódításait hallgatni, prémium minőségben.
Megtudhatnám a nevedet?
A
sokktól elfelejtem, hogy az öcsémként vagyok itt, így a kérdésére automatikusan
rávágom, hogy Roni. Amikor észbe kapok, a túl lányos nevet zavarodottan Ronra
javítom ki. Ha nagyon csűrjük csavarjuk, akár még a Roland becézése is lehet.
– Tehát, Ron, pápaszemes vagy?
Kontaktlencsében játszol? – faggatózik, de látszik rajta, hogy kizárólag a
szakmai részletek érdeklik.
– Nem – felelem, mielőtt jobban
átgondolhatnám.
– Akkor?
– Szemüvegben. Nincs olyan kontaktlencse, ami
jó lenne. Túl sok dioptria, meg egyébként is irritálják a szemem. Nagyon rossz.
Nem is látok semmit a szemüveg nélkül – fecsegek össze-vissza. Miért akarja
minden keresztül húzni a számításaimat? Egy szobában kell laknom egy fiúval?
Nem mintha ennyire prűd lennék, de ez nagyban növeli a lebukás veszélyét.
Valahogy találnom kell egy másik helyet, ahol alhatok.
– Kíváncsi vagyok, hogyan védsz. Gyere ki a
pályára!
– Most? – kérdezek vissza hitetlenkedve.
– Mit gondoltál? Holnap kezdődik a tanév,
rengeteg dolgunk lesz. Richard edző ragaszkodik az előírt pihenési időszakhoz,
ezért szeptember közepéig nem lesz edzés. Csapatkapitányként kötelességem
ellenőrizni, hogy a tagok nem bénáznak a pályán. Az én felelősségem, hogy ne
vegyünk fel szerencsétlen balfácánokat.
– Szóval ez olyan, mint egy vizsga? –
tudakolom félve.
– Nem olyan, mint. Az – közli kimérten, majd
kivesz néhány ruhadarabot az ágya melletti, régies stílusú öltözőszekrényből. A
kék szegélyes, fehér pólót áthúzza a fején, a mozdulat hatására hátizmai
megfeszülnek. Különös bizsergést érzek a gyomrom tájékán. Sosem hittem a
szerelemben, főleg az első látásra beleesek mézesmadzagos ostobaságban.
Véleményem szerint az emberek hajlamosak elhitetni magukkal, hogy szeretik
egymást, mert annyira vágynak az irodalomban egekig magasztalt és dicsőített
gyengéd érzésekre. A szerelem olyan, mint a betegség: ha bebeszéled magadnak,
hogy fáj a torkod, előbb utóbb tényleg elkezd kaparni. Éppen ezért, amíg
hasonló helyzetben az álomvilágban élő regényhősnők rögtön a szobatársam
karjaiba ájulnának Cupido feltételezett nyilától, én tüzetes belső elemzés után
arra a következtetésre jutok, hogy a gyomron csupán jelezni próbálja, hogy
egész nap nem ettem semmit, a tíz sárgadinnyés rágón kívül. Rossz szokás.
Azonban a tekintetemet továbbra sem tudom levenni Raphi kidolgozott izmairól.
Te jó ég, ez a gyerek hobbiból minden nap egy órát fekvőtámaszozik?
– Mit bámulsz olyan kigúvadt szemekkel? Meleg
vagy? – Csak bambán pislogok, fel sem fogom szavainak jelentését. – Atya világ,
te tényleg meleg vagy! – állapítja meg, de nem tűnik mérgesnek, inkább csak
szórakozottnak. – Ilyen az én szerencsém. Eddig éjjelenként hallgathattam,
ahogy tőlem három méterre rámásznak egymásra, most meg félhetek majd, hogy rám
másznak. Micsoda fordulat!
– Állj, állj, állj! – kapok észbe. A
szókincsem nem tér vissza rögtön, de kétségbeesetten próbálkozom. – Nem vagyok
meleg. Egyszerűen csodálkozom, hogy tizenhármas a mezszámod. Nem hoz
balszerencsét? – A színészi beállítottságú agyam gyorsan kapcsol. Ezt kapd ki,
Emma néni!
– Pedig olyan lányos arcod van – ráncolja
össze a szemöldökét gyanakvóan.
– Dehogy! – vágom rá kissé talán túl gyorsan –
Az ikerhúgom hibája. Túlságosan hasonlítunk, és én húztam a rövidebbet.
Ez
legalább valóban igaz. Roland arca a korához képest tényleg kissé lányos, de
kárpótlásul máshol én vagyok pontosan olyan lapos, mint ő. Ez jelen helyzetben
kivételesen kapóra jön, elég egy szorosra húzott fűző (igen, ilyesmit még
manapság is árulnak), és máris kellően fiúsan nézek ki. A biztonság kedvéért
azért nem szándékozom szűk pólókat hordani, tökéletesen megfelelnek majd az
öcsém gondosan kiválogatott ingei és mellényei.
– Aha – Raphi annyiban hagyja a kérdést, de az
idétlenül elhúzott hangzói továbbra is kételkedést sugallnak – Ennyi idősen
kerültem be ide. Emlékeztető, hogy ha maradni akarok, folyamatosan javulnom
kell. Öt perc múlva éjfél, beindulnak a riasztók. Szándékosan húztad ki magad a
próbatétel alól felesleges fecsegéssel? Nekem nagyon úgy tűnik.
– Mégis honnan tudnám, hogy éjfélig mehetünk
ki? Most jöttem – válaszolom habozás nélkül. Kezdek belerázódni a magabiztos és
kissé flegma öcsém szerepébe.
– Holnap mindenképpen ellenőrizlek. Az
igazgató választásai legtöbbször borzalmasak, de téged az öreg Buday ajánlott
be. Ettől függetlenül csak a saját ítéletemben bízom – közli, majd egy
mozdulattal teljesen behúzza a bíborszínű függönyt. Még néhány percig
motoszkálást hallok, aztán lekapcsolódik a villany.
– Hé! – kiáltok át idegesen.
– Alvásra van szükségem – érkezik az unott
válasz.
– De így nem látok.
– Bocs, az nem az én gondom – feleli Raphi
közömbösen. Mi sem leszünk egyhamar legjobb barátok.
Raphaёl
Beaumont üres tekintettel mered a fehér plafonra. Máskor legkedvesebb játékosai
képei között megnyugvásra talál, de ezúttal az őt körülvevő újságcikkek sem
csillapítják idegességét. Úgy választották ki az új kapust, hogy neki egy szót
sem szóltak. Hogy magyarázza ezt meg a többieknek? Egy hajszálon múlt, hogy ne
kezdjen el ordibálni Ronnal. Így is belekötött, rögtön az identitásába. De ki
gondolta volna, hogy a tizenhármas mezt bámulja olyan áhítatosan? Valami akkor
is határozottan furcsa ebben a fiúban.
Raphi rég megtanulta titkolni az érzéseit, most mégis
késztetést érez rá, hogy teljes erejével a falba üssön. Amilyen rozoga,
valószínűleg hamarabb törne be, mint ahogy az ujjbegyei vérezni kezdenének.
Holnap megmutatja Ronnak, milyen fából faragták. Fiú létére pityeregve menekül
majd a megaláztatástól Ha pedig mégis maradna – aminek kicsi a valószínűsége –
kénytelen lesz elfogadni. Raphi világ életében korrekt ember volt, és nem most
készül ezen változtatni. Hazugságokból bőven jutott neki gyerekkorában.
Nagy nehezen az ágyhoz botladozom,
bár a bőröndöm nagy csattogás kíséretében eldől, melyet a szomszédban aludni
próbáló fiú gúnyos horkantással díjaz. Nem baj, megérdemli, hogy ne tudjon
miattam elaludni. A zuhanyról és az átöltözésről hamar lemondok, mert, amint
megpróbálom kicipzárazni a táskámat, a szemüvegem nagy koppanással a földön
landol. Lemondó sóhajjal dőlök be a gondosan elrendezett ágyneműk közé.
Valószínűleg elnyom az álom, mert arra riadok fel, hogy nem kapok levegőt. A
szemeimet kinyitva végtelen feketeséget látok. A két lehetőség közül, melyek
szerint vagy még javában az éjszaka közepén járunk, vagy egyszerűen
megvakultam, inkább az előbbire voksolok.
– Hazug kisasszony! Akció van – hallom meg az
irritáló hangot.
– Hol a szemüvegem, Max? – kérdezem, elnyomva
egy ásítást. A vörös kwami fújtatva a kezembe adja az említett tárgyat.
– A lényeg a következő: – kezd el magyarázni,
miközben feltápászkodom – Páva azokat az embereket képes a bűvkörébe vonni, akik
lemondanak valamiről. A nagyobb, tartósabb hipnózist, amivel a seregét
toborozza, csak teljesen kiüresedett személyeken képes bevetni, magyarul
azokon, akik feladják a legnagyobb álmukat. A Miroir elvezet téged a Pávához,
afféle kapocs van köztetek.
– Honnan tudod, hogy a Páva akcióba lépett?
– Érzem, hogyha a páva kwami átváltoztat
valakit. Szintén a kapocs miatt, ha nem vagy a szuperhős alakodban, a Miroir a
részemmé válik. A biztonság kedvéért úgy alkottuk meg Fu mesterrel, hogy az
ostorod végéhez kapcsolódjon, de a kötés nem elég erős, így könnyen széteshet,
vigyázz rá. Ha Páva megszerzi, szörnyű következményei lehetnek, az összes hősre
nézve.
– Az ostorom?
– A fegyvered. Eredetileg egy fuvola volt, de
az előző Róka… nem fontos.
– Hogyhogy mindenkire következményei lesznek?
Nem csak engem tud vele megtalálni?
– Az a tükör több dologra képes, mint
gondolnánk. Saját akarata van, ki tudja, kit választ, kinek áll szándékában
segíteni. Ki tudja, mennyire keseredett meg ennyi idő alatt – Az utolsó mondatot
már csak suttogja, de a túlcsorduló szomorúsággal teli hangja meglep. Nem
gondoltam volna, hogy neki is fájnak dolgok, eddig jelét sem mutatta, hogy
lennének érzései. Max várakozásteljesen pillant rám, mire elrebegek egy
határozatlan „Változtass át”-ot. A vörös köddel járó émelygést már szinte régi
ismerősként üdvözlöm.
Amikor a homály elpárolog, az öcsém
ingét és nadrágját ismét a narancssárga, testhez simuló ruha váltja fel. A
látásom kiélesedik, olyannyira, hogy a vaksötét szobában a legkisebb formákat
is képes vagyok kivenni. Igyekszem halkan átsurranni a helyiség függönyön túli
felére. Hangtalanul osonok az ajtóhoz, a szuszogó Raphira csupán egy futó
pillantást vetek.
A szobatársam nagy szolgálatot tett,
amikor akaratlanul is figyelmeztetett a riasztókra, így még időben kapcsolok,
és a szűk lépcsőn felfelé veszem az irányt azt remélve, hogy egy nagyobb
ablakon keresztül kimászhatok a tetőre. Úgy tervezem, hogy onnan átugrom egy
közeli fára, aztán majom stílusban keresztülvágok az udvaron, anélkül, hogy a földet
érinteném, de amikor felérek, és megpillantom az övemre tűzött, fekete nyelű
ostort, egy másik ötlet körvonalazódik előttem. Ha ez olyan elven működik, mint
Katica végtelen jojója, vagy Fekete Macska botja, akkor a segítségével
valószínűleg azonnal átjuthatnék a kollégiummal szomszédos, elhagyatott
téglagyár udvarára. Meglendítem az ostort, melynek vége az említett épület
egyik vasgerendájára csavarodik. Néhány rántás után úgy ítélem meg, hogy a
rögtönzött eszköz kellően stabil, és lehunyt szemekkel rugaszkodom el a
sötétvörös cserepektől. Fogalmam sincs, mikor lettem ilyen vakmerő, de
kimondottan élvezem a veszélyt, és a fülem mellett süvítő szelet, miközben a
nagy semmiben suhanok. A gyár első emeletének magasságában landolok egy - az
épület mellett felhalmozott - törött téglákból álló kupacon. A lendülettől
előre esem, de sikerül letenni a kezemet, mielőtt megszabadulnék néhány
fogamtól. Elsőre nem is rossz teljesítmény, csak a bal csuklóm sajog kissé, ami
egyébként is abnormálisan gyenge.
Az ostor végére erősített tükörre
pillantva feltűnik, hogy a kis tárgy tompa fényt áraszt. Közelebbről megnézve
apró, sötétlila nyilak rajzolódnak ki rajta. Mindegyikük balra, a város
központja felé mutat. Rövid mérlegelés után úgy döntök, hogy nem érek rá a szűk
sikátorok labirintusában kanyarogni, és a korbács segítségével felugrom egy
négyemeletes háztömbre. A Miroir útmutatásait követve szökkenek épületről
épületre, egészen addig, amíg a kis szerkezet fojtott hangú pityegésbe kezd.
Azt hiszem, közel járok. Az idő kettő óra körül járhat, a város utcáin csupán
néhány támolygó részeg botladozik.
Körbepillantok, de a Párizsra
leszálló ködtől nem sok dolgot látok. Fókuszálni próbálok, mire a látásom az
éjjeli kamerákéhoz hasonlatos képre vált át. Kicsit megtántorodom, és egy
antennába kapaszkodva igyekszem nem elveszíteni az egyensúlyérzékem. Már könnyen
észreveszem az előttem elterülő park közepén veszekedő alakokat, valamint a
tőlük néhány méterre, a fák alatt megcsillanó, színpompás tollazatot. Leugrom a
ház tetejéről, hogy jobban szemügyre vehessem leendő ellenfelemet. Megdöbbenek,
amikor felfedezem, hogy Páva fiú. Eddig valamiért rikító körömlakkos, szöszi
cicababaként képzeltem el. Mondjuk, így jobban belegondolva, a páváknak
kizárólag a hímje színpompás. Nem adok magamnak időt mérlegelni vagy
megtántorodni, hogy ismét bezuhanjak a kétségeim tengerébe, inkább még közelebb
lopózok. Innen már a fiú öltözete is jól látszik. Különös anyagú, királykék
ruhát visel, melynek hátuljából deréktájon káprázatos tollak állnak ki. Fekete
hajában élénk, zöldes fényű bóbita díszeleg, arcvonásait hasonló színű maszk
takarja.
A park túloldalán a vita halkulni
látszik. Páva megvárja a megfelelő pillanatot, amíg kiszemelt áldozata egyedül
marad, majd kibújik a fák takarásából.
– Eddie Willis, ha nem tévedek. Vagy mondjam
inkább, hogy Jacques Bonfils – szólal meg mély, kissé érdes hangon.
– Honnan tudod? – kérdi remegő hangon a vele
szemben álló szőke fiú. Úgy tizenkilenc esztendős lehet, de seszínű szemeiben
hosszú évek reménytelensége, és a feladás fájdalma tükröződik. – Apám küldött?
– Ejnye, kicsi Jacques, elfelejtetted volna,
hogy a név kötelez*? Nem viselkedtél éppen jó fiúként. Amikor dacosan leléptél,
nem azt mondtad apádnak, hogy nélküle is híres táncossá válsz? Erre kétes hírű
alakoknak közvetítesz drogügyletekben? Mi lett a nagy álommal? Végre rájöttél, hogy
értelmetlen? – Páva hangja különös, hipnotikus színezetet kap. Hamarosan lépnem
kell.
– Igen. Nem leszek táncos, hazamegyek, és
jelentkezem az egyetemre, ahogy apám akarja – érkezik a vontatott válasz.
– Szóval feladod? – A fiú
szomorú, de határozott bólintása után Páva furcsa mozdulatot tesz, melynek
hatására tollai kinyílnak. Valamit suttog, de ilyen távolságból nem tudom
kivenni a szavait. Szemei felől királykék, vékony fénycsóva közeledik a kővé
dermedt áldozata irányába. Gondolkodás nélkül, a Miroirt magam elé tartva ugrom
közéjük, kivételesen stabilan érek földet. A tükör szinte bekebelezi a hipnotikus
sugarakat.
Páva egy pillanatra meglepettnek
látszik, de ezt az arckifejezését hamar felváltja egy féloldalas mosoly.
– Számítottam rá, hogy jön valami. Jó tudni, hogy
működnek a megérzéseim – közli elégedetten. – Valentina hogy van? Nem zavarja,
hogy kihasználjátok? – mutat a tükör felé.
– Valentina?
– Ó, Max nem mondta el neked? Nem lövöm le a
poént, érdeklődj a kwamidnál arról, hogy mi történt az előző Rókával. Bár, ha
eddig nem árulta el, valószínűleg ezután sem szándékozik. Szívesen csevegnék
még, de sajnos mennem kell – közli, amikor a gallérjára tűzött bross villogni
kezd. – Most, hogy tudom, itt vagy, azt hiszem, legközelebb én is
rákényszerítelek a gyors távozásra. Üzenem Maxnak, hogy aktiválom a védelmemet,
remélem, átadod, Vöröske.
– Nem mész te sehova, Madárka! – Nekirontanék,
de hirtelen köddé válik. A távolodó kacagása visszhangzik az éjszakában. Csak
ekkor veszem észre az egyik méretes cserje árnyékában kuporgó szőke fiút, aki reszket,
mint a nyárfalevél. Amikor közeledni próbálok, nagyra nyílt szemekkel
hátratántorodik.
– Kik vagytok? – dadogja fátyolos tekintettel.
– A nevem Ro… Róka – felelem, aztán eszembe
jutnak Páva szavai – Miért adtad fel a táncot?
– Nem beszélek erről idegenekkel – jelenti ki
távolságtartó hangnemben –, és nem adtam fel. A pillanatnyi kétségbeesés
beszélt belőlem. Nem tudom, mit folyik itt, de azt értem, hogy valamiképpen
segítettél nekem. Köszönöm – mondja, miközben feltápászkodik a földről és
leporolja a nadrágját. Bár tekintete még kissé zavaros, úgy érzem, hihetek
neki. – Ne felejts el rám keresni! Néhány éven belül világhírű táncossá válok.
– Sok sikert – motyogom. Kissé kellemetlenül
érzem magam, hiszen nem szoktam hozzá az ismeretlenekkel való társalgáshoz. A
fiú azonban valószínűleg járatosabb ebben, mert egy természetesnek tűnő, laza
intéssel búcsúzik, majd kifelé indul a parkból, a rózsabokrokkal szegélyezett
ösvényen.
Páva gondterhelten figyeli a távozó Eddiet figyelő,
elveszettnek látszó Rókát. Szegény kislány, teljesen új még, de rögtön
beleküldték a dolgok sűrűjébe. Nem várhattak volna még vele, legalább egy
kicsit? Vöröske veszélyes feladatra vállalkozott, ha megpróbálja akadályozni
őt. Talán sikerülne a saját oldalára állítania, de a talán nem elég, biztosra
kell mennie. Ezentúl figyelni fogja, ha pedig alkalmasnak találja rá, mindent
elmagyaráz neki. Megrázza a fejét. Mégsem mindent. Egy régi ígéret kötelezi a legnagyobb
titok rejtve tartására. Felépíthető-e a bizalom, ha a tisztán látást rejtélyek
homályosítják? Páva nagyon szeretné megtudni a választ. Mindenesetre – amint
Estel feltöltődött energiával – a rendőrségre kell mennie, beszéde van a
kapitánnyal.
– Sajnálom, Vöröske – suttogja bele az éjszakába – De ha harcolni akarsz,
nem én fogok először kegyelemért könyörögni.
*A
Bonfils vezetéknév franciául annyit tesz, hogy jó fiú(gyermek).
Köszönöm az előző részhez érkezett hozzászólásokat, és köszöntöm az újonnan feliratkozottakat! Ez a rész egy kicsit hosszúra sikerült, a következő valamikor a jövő hét közepe felé várható. Már csak egy vizsga van hátra, utána képes leszek az írásra koncentrálni anélkül, hogy egy idegesítő kis hangocska folyton azt suttogná a fejemben, hogy történelmet kéne tanulnom.
Mindenkit ölel, Hyacinth
Beest. Imádooom. Minnel előbb várom a következő részt!*ölelés*
VálaszTörlésÖrülök neki, és hozom a folytatást, amint tőlem telik :)
Törlés